۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

منصوری خبر داد؛

واریز ۱۶هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی

واریز ۱۶هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در هفته آخر سال ۱۴۰۱ حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی واریز شد که قطعاً منشأ تحول در حوزه اقتصادی و عمرانی استان‌ها می‌ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور ظهر امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این نشست، گفت: موضوع اول نشست امروز تأمین اعتباری بسیار خوبی بود که در هفته پایانی سال گذشته برای پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور انجام شد. هفته پایانی سال ۱۴۰۱ حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی به حساب استان‌ها واریز شد که قطعاً این اقدام منشأ تحول خوبی در حوزه اقتصادی و عمرانی استان‌ها خواهد بود.

وی اظهار کرد: بعد از نشستی که رئیس‌جمهور با برخی تولیدکنندگان کشور در شب‌های اخیر داشت و همچنین جلسه ۴ ساعته‌ای که به منظور استماع نقطه نظرات آنها و حل مسائل حوزه تولید در راستای تحقق فرمان سال صورت گرفت، رئیس‌جمهور تصمیم گرفت که به صورت هفتگی زمان بیشتری را به حل مسائل تولیدکنندگان اختصاص دهد.

منصوری با اشاره به اینکه دستوراتی برای رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از تولید صادر شد، بیان کرد: در راستای کمک به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ و همچنین برای رشد میزان تولید، مقرر شد کارگروهی با همین موضوع در مجموعه معاونت اجرایی ریاست جمهوری شکل بگیرد و به صورت موردی مسائل تولیدکنندگان و اصحاب صنعت را پیگیری کند.

منصوری با بیان اینکه حوزه تولید حوزه‌های مختلفی در مسئله خدمات و در سرفصل کشاورزی و صنعت و تعاونی‌ها را در بر می‌گیرد، یادآور شد: این کارگروه از هفته آتی در مجموعه معاونت اجرایی شکل می‌گیرد و به جزئیات، مسائل تولیدکنندگان را بررسی خواهد کرد. طبیعتاً مواردی که در آن کارگروه قابل حل و فصل باشد توسط دستگاه‌های مرتبط حل و فصل می‌شود، در غیر این صورت در نشستی که رئیس‌جمهور به صورت هفتگی برای حل مسائل تولید برگزار می‌کند مطرح می‌شود تا مورد بررسی، جمع‌بندی و حل مسئله قرار بگیرد.

کد خبر 5747354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha